TOP 5 NAJPOGOSTEJE ZASTAVLJENIH VPRAŠANJ
Kako lahko naročimo Nespresso kapsule?
Naše kave so ekskluzivno na voljo za naročanje preko Nespresso kluba na naslednji način:
Po telefonu: 080 16 70 (brezplačna telefonska številka) ali +386 1 828 27 62.
Preko spletne strani: www.nespresso.si
V Nespresso Butiku.
Obiščite stran za registracijo, da bi ustvarili prvo online naročilo, in obiščite stran z lokacijami trgovin, da bi se seznanili z naslovom butika v Sloveniji.
Moj aparat za kavo ne deluje pravilno. Kako lahko to popravim?
V primeru, da potrebujete pomoč z vašo napravo, nas lahko kontaktirate brezplačno telefonsko številko 080 16 70 ali +386 1 828 27 62.
Naša podpora strankam je na voljo vsak delavnik od 9. do 17. ure. Nudimo odpravljanje težav za aparate Nespresso Original: Atelier, Essenza Mini, Inissia, Pixi, CitiZ, CitiZ&Milk in Lattissima One in Nespresso Vertuo: Pop, Next in Plus.
Če aparat potrebuje popravilo, lahko za vas naredimo naslednje:
- Nudimo nadomestni aparat za čas, ko je vaš aparat na popravilu.
- Popravimo vaš aparat in preverimo vse ostale dele aparata.
Ta storitev je med dveletnim garancijskim obdobjem brezplačna. Če je garancijski rok potekel, vas bodo naši strokovnjaki za kavo vljudno obvestili o ceniku te storitve.
Kje lahko najdem komplet za odstranjevanje vodnega kamna za svoj aparat?
Set za odstranjevanje vodnega kamna lahko naročite na naši brezplačni telefonski številki 080 16 70 ali preko naročila na spletni strani (v kategoriji Dodatna oprema – Vzdrževanje) ter v Nespresso butikih.
Koliko je minimalno naročilo?
Naše kave so v pakiranjih, ki vsebujejo 10 kapsul. Zaradi pakiranja morajo vsa naročila kave preko spleta ali preko Nespresso kluba vsebovati najmanj 50 kapsul. Lahko mešate različne kapsule po želji, pri tem pa njihovo skupno število mora biti 50 ali več (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).
Kateri načini plačila so možni?
Možni načini plačila so:
Plačilo ob prevzemu: za telefonsko ali spletno naročilo.
Plačilne kartice (Visa, Mastercard, Maestro): za spletna naročila.
in:
Plačilo po predračunu: za pravne osebe
Informacije o izdelkih
Kako recikliram kavne kapsule Nespresso?
Uporabljene kapsule lahko dostavite v enega od naših butikov na naslednjih naslovih:
Nespresso Boutique CITYPARK, Ukmarjeva ulica 4 152g - Ljubljana
Nespresso Boutique ALEJA, Rakuševa ulica 1 - Ljubljana
Več o našem programu trajnostnega razvoja si lahko preberete na povezavi: https://www.nespresso.si/si/commitment-campaign
Kakšen je rok uporabe Nespresso kapsul?
Naše kapsule so hermetično zaprte za optimalno zaščito arome kave. Na vsakem pakiranju sta navedena dva datuma: datum proizvodnje in datum poteka roka. Zagotavljamo svežino do 12 mesecev od datuma proizvodnje.
Kakšna je vsebnost kofeina v kavi?
Količina kofeina v kapsuli je odvisna od vrste zelene kave, ki se uporablja v recepturi. Robusta povprečno vsebuje 2.4 %, Arabica pa približno 1.3 % kofeina. Kapsule brez kofeina vsebujejo manj kot 0.1 % kofeina. Klasične Nespresso kapsule vsebujejo približno 5 g mlete kave, Lungo kapsule pa vsebujejo približno 6 g mlete kave.
Primer: čista Arabica v klasični Nespresso kapsuli (5 g) vsebuje 5 g x 1.3 % = 0.065 g = 65 miligramov (mg) kofeina.
Spodaj so navedeni primeri ali povprečna vsebnost kofeina po vrstah priprave kave (vrednosti so zasnovane na UK Food Safety Authorities 2001):
Skodelica filter kave: 75 mg
Skodelica instant kave: 100 mg
Skodelica čaja: 50 mg
Standardna cola pijača: do 40 mg
Standardna energijska pijača: 80 mg
Črna čokolada: do 50 mg
Mlečna čokolada: 25 mg.
Izvor kave Nespresso?
Naše kave so različne vrste Arabica in Robusta.
Stebla arabike so nežne in zahtevne rastline, katere nasadi se nahajajo na pobočjih gora, kjer je najboljše mesto za njihov vzgoj, predvsem v Srednji in Južni Ameriki, ter v Vzhodni Afriki. Nežnost njihove arome se povečuje z nadmorsko višino, na katerih rastejo.
Robusta je bolj odporna na razmere tropskega podnebja in raste na območjih, ki niso primerna za arabico, v nižinah, kjer je vroče in vlažno, predvsem v zahodni Afriki in jugovzhodni Aziji.
Kave Nespresso prihajajo s 3 celin, iz 15 držav In to:
Mehika, Kolumbija, Nikaragva, Brazilija, Gvatemala, Peru, Etiopija, Uganda, Kongo, Kenija, Zimbabve, Indija, Indonezija, Kitajska, Papua Nova Gvineja.
Več o poreklu naših kav si lahko preberete na naslednji povezavi - https://www.nespresso.si/si/coffee-origins
Online podpora
Ste pozabili geslo?
Če želite spremeniti geslo, morate storiti naslednje:
Kliknite "Prijava" na domači strani v zgornjem desnem kotu zaslona in nato kliknite "Ste pozabili geslo?".
Vnesite e-poštni naslov, ki ga običajno uporabljate pri ustvarjanju naročila.
Na e-poštni naslov, ki ste ga pustili, boste prejeli sporočilo s povezavo, na katero morate klikniti, nato pa vam bo poslano novo geslo.
Koliko je minimalno naročilo?
Naše kave so v pakiranjih, ki vsebujejo 10 kapsul. Zaradi pakiranja morajo vsa naročila kave preko spleta ali preko Nespresso kluba vsebovati najmanj 50 kapsul. Lahko mešate različne kapsule po želji, pri tem pa njihovo skupno število mora biti 50 ali več (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).
Kako se lahko registriram?
Kliknite na "Registrirajte se" v zgornjem desnem kotu naše spletne strani in vpišite svoje osebne podatke.
Ali ste že član?
V primeru, da je odgovor da, enostavno vpišite svojo člansko številko in poštno številko v zadnjih dveh poljih in kliknite na "Nadaljujte".
V primeru, da je odgovor ne, si enostavno izberite "Ne, še vedno nimam članske številke v Nespresso klubu" in kliknite na "Nadaljujte"
Vpišite naslove za dobavo in račun, na katerega si želite naročiti in se odločite, ali želite, da Vas obveščamo o naših novih izdelkih in ponudbah. Kliknite na "Nadaljujte".
Registrirajte svojo napravo tako, da boste izbrali model, ki ga imate, in vpisali serijsko številko, datum in kraj nakupa. Kliknite na "Preskoči registracijo moje naprave" na drugi kartici v primeru, da boste to drugič storili.
Kako lahko spremenim svoj naslov elektronske pošte?
Za spremembo Vašega naslova elektronske pošte storite naslednje:
Vpišite svoje podatke za prijavo (naslov elektronske pošte in geslo) v "Prijavi se v svoj račun" na začetni strani v zgornjem desnem kotu zaslona.
Kliknite na "Osebni podatki" zatem pa na "Spremenite naslov elektronske pošte".
Kateri načini plačila so možni?
Možni načini plačila so:
Plačilo ob prevzemu: za telefonsko ali spletno naročilo.
Plačilne kartice (Visa, Mastercard, Maestro): za spletna naročila.
in:
Plačilo po predračunu: za pravne osebe
V mojem naročilu se nahajajo izdelki s poteklim rokom uporabe, poškodovani, manjkajoči, nepravilni izdelki. Kaj naj naredim?
Če ugotovite, da v vašem naročilu nekaj manjka, je poškodovano ali nepravilno, nas čimprej kontaktirajte na telefonsko številko: 080 16 70 (brezplačna linija) ali izpolnite kontaktni obrazec. POVEZAVA
Zavezani smo k temu, da Vam vsakič zagotovimo popolno izkušnjo in z veseljem naredimo potrebne prilagoditve.
Kakšne so prednosti registracije aparata Nespresso?
Registracija aparata Nespresso prinaša naslednje prednosti:
Če se račun izgubi in se aparat pokvari in je potreben servis, lahko naši strokovnjaki za kavo pogledajo v evidenco in ugotovijo, kdaj je bil aparat kupljen in ali je še v garanciji.
Prav tako lahko v primeru morebitne težave v seriji naprav obvestimo lastnike registriranih naprav in jih zamenjamo s pravilnimi.
Koliko časa traja dostava?
Naše izdelke lahko naročite preko Nespresso kluba na naslednji način:
Po telefonu: 080 16 70 (brezplačna linija)
Preko spletne strani: www.nespresso.si
Dostavimo neposredno na vaš naslov v 1-2 delovnih dneh.
Kako lahko ostanem na tekočem z novicami in promocijami Nespressa?
Na naši spletni strani www.nespresso.si se lahko prijavite na Nespresso novice in po elektronski pošti prejemate novice o novih izdelkih, storitvah, ekskluzivnih ponudbah in podobnih informacijah.
Ker je vsak Vaš nakup zabeležen v našem sistemu in se mu sledi, bomo za vas pripravili tudi prilagojene promocije!
Kako lahko popravim ali prekličem moje naročilo?
Ko je nalog oddan ne moramo jamčiti sprememb ali preklica naročila. Naši distribucijski centri pakete odpošljejo kakor hitro je mogoče, da se zagotovi Vaša dostava v dveh delovnih dneh, kot Vam garatiramo.
Prosimo, kontaktirajte nas takoj, ko lahko na brezplačno telefonsko številko 080 16 70, da v primeru kakršne koli spremembe Vašega naročila.
Pomoč v zvezi z napravo
Kako se čisti Aeroccino?
Najprej notri namestite metlica in napolnite s svežo vodo do prve oznake za maksimalno tekočino. Za tem nastavite na topli način delovanja. Po tem očistite z mehko vlažno krpo, da bi odstranili vse sledi mleka in preprečili, da se le-to prismodi.
Moj aparat za kavo ne deluje pravilno. Kako lahko to popravim?
V primeru, da potrebujete pomoč z vašo napravo, nas lahko kontaktirate brezplačno telefonsko številko 080 16 70 ali +386 1 828 27 62.
Naša podpora strankam je na voljo vsak delavnik od 9. do 17. ure. Nudimo odpravljanje težav za aparate Nespresso Original: Atelier, Essenza Mini, Inissia, Pixi, CitiZ, CitiZ&Milk in Lattissima One. Nespresso Vertuo: POP, Next, Next Premium, Next Deluxe i Vertuo Plus.
Če aparat potrebuje popravilo, lahko za vas naredimo naslednje:
- Nudimo nadomestni aparat za čas, ko je vaš aparat na popravilu.
- Popravimo vaš aparat in preverimo vse ostale dele aparata.
Ta storitev je med dveletnim garancijskim obdobjem brezplačna. Če je garancijski rok potekel, vas bodo naši strokovnjaki za kavo vljudno obvestili o ceniku te storitve.
Kje lahko najdem rezervne dele?
Rezervne dele lahko najdete v naših butikih na naslednjih naslovih:
Nespresso Boutique CITYPARK, Ukmarjeva ulica 4 - Ljubljana
Nespresso Boutique ALEJA, Rakuševa ulica 1 - Ljubljana
Ali preverite razpoložljivost v naših pooblaščenih servisih preko naše uporabniške službe: 080 16 70 (brezplačna linija)
Zakaj moj aparat Nespresso potrebuje odstranjevanje vodnega kamna?
Po določenem času se v Vaši napravi nabere vodni kamen. To je normalna naravna reakcija, ki je odvisna od trdote vode in pogostosti uporabe aparata. Vodni kamen lahko zamaši cevi vodnega kroga v napravi ali poškoduje druge dele. Med drugim bo to negativno vplivalo na temperaturo kave, čas segrevanja vaše naprave in perforacijo kapsul. V bistvu bo to vplivalo na kakovost kave.
Poleg tega podaljša življenjsko dobo Vaše naprave.
Uporabite Nespresso komplet za odstranjevanje vodnega kamna vsake 3-4 mesece. To zagotavlja optimalno delovanje aparata in vsakič popolno skodelico kave.
Kako se vzdržuje sistem Rapid cappuccino v Lattissimi One?
Razstavite sistem Rapid Cappuccino. Vse ostanke mleka previdno sperite z vročo vodo (40°C).
Vse komponente namočite v vroči vodi (40 °C) skupaj z blagim detergentom za vsaj 30 minut in
temeljito sperite z vročo vodo.
Notranjost rezervoarja za mleko očistite z blagim detergentom in sperite z vročo vodo.
Ne uporabljajte abrazivnih materialov, ki bi lahko poškodovali površino opreme.
Vse dele osušite s čisto brisačo, krpo ali papirnato brisačo in ponovno sestavite.
Kje lahko najdem komplet za odstranjevanje vodnega kamna za svoj aparat?
Set za odstranjevanje vodnega kamna lahko naročite na naši brezplačni telefonski številki 080 16 70 ali preko naročila na spletni strani (v kategoriji Dodatna oprema – Vzdrževanje) ter v Nespresso butikih.
En komplet vsebuje dva odmerka sredstva za odstranjevanje vodnega kamna in navodila.
Vertuo aparati
Razlike med Vertuo in Original linijo?
Original linija je oblikovana za tiste, ki imajo radi klasičen espresso in kavo na osnovi espressa (Americanos, Capuccino in Latte), medtem ko je Vertuo linija namenja tistim ljubiteljem kave, ki uživajo ob različnih dolžinah kave. Ta linija ponuja širok izbor mešanic kave (35 mešanic), različnih okusov in arom v okviru 5 linij: Espresso, Double Espresso, Gran Lungo, Mug in Carafe. Vertuo linija je po kakovosti enaka Nespresso Original liniji.
Katere kave lahko pripravimo na Vertuo in Original liniji?
Vertuo zadovoljuje potrebe tistih, ki uživajo v visoko kakovostnih kavah in kavah različnih dolžin, kot so: Espresso, Double Espresso, Gran Lungo, Mug in Carafe. Vertuo ponuja veliko izbiro kav za različne velikosti skodelic (35 različnih kav). Original linija zagotavlja visoko kakovostne Espresso in Lungo kave, katere lahko koristimo z Nespresso Aeroccino penilcem mleka, kot tudi z vgrajenimi sistemi za mleko v aparatu za pripravo Capuccina in Latte napitka.
Po čemu se Verto razlikuje od drugih kav, kot so filter kava ali instant kava?
Vertuo bo ustvaril nov segment visoko kakovostne kave. Vertuo sistem na revolucioren način pripravlja kavo z svojo Centrifusion tehnologijo in svojimi raznovrstnimi kapsulami, ki omogočajo pripravo različnih velikosti kav, od velike skodelice vse do Espresso kave.
Prav tako je Vertuo zelo enostaven za uporabo, saj samodejno prepozna kapsulo (vtisnjena koda na kapsuli), katero pripravlja in pri tem prilagodi parametre ekstrakcije kave. Tako ustvari popolno kavo, s svilnato in bogato peno, ki je znak visoko kakovostne kave.
Kateri je namen bar-kode?
Na osnovi bar-kode, katera se nahaja na kapsuli, Vertuo aparat pripravi kavo. Aparat prebere kodo s kapsule, s tem prepozna kapsulo in pri tem prilagodi količino vode, ki je potrebna za ekstrakcijo kave in ostale parametre, ki so potrebni za vsako mešanico in velikost skodelice, na najbolj optimalen način.
Bar-koda na robu kapsule omogoča aparatu prepoznavanje kapsule, uskladi parametre potrebne za točno določeno kavo: dolžino kave, temperaturo, količino vode, hitrost rotacije, hitrost pretoka vode in ostalo.
Ali lahko uporabim Orginal kapsule v Vertuo aparatu?
Ne. Nespresso Original aparat in Vertuo aparat uporabljata različne kapsule, ki so v interakciji obeh sistemov različni. To sta dve ločeni liniji, ki bosta všeč različnim kategorijam ljubiteljev kave.
Zakaj bi morali potrošniki/uporabniki izbrati Vertuo glede na ostale aparate za kavo?
Vertuo je prvi Nespresso sistem, ki pripravlja širok izbor različnih velikosti kav in daje novi okus v velikih skodelicah - tisti, ki je osredotočen na kakovost. Vertuo je glatka kava, edinstvene temne barve, prekrita z bogato peno.
Ta edinstvena kava je pridobljena s pomočjo inovativne kombinacije nove centrifusion tehnologije, ekstrakcije in paleto 35 kav, ki jih je zasnoval Nespresso.
Aparat in nove kapsule, s pritiskom na gumb, zagotavljajo popolno skodelico kave, različnih velikosti, arom in intenzitete/jakosti.
Popoln sistem, ki bo zagotovil potrebe vseh, ki v kavi uživajo in bodo koristili aparat.
Prednost tega sistema je možnost, da sedaj na enem aparatu lahko pripravljamo kave popolnoma različnih dolžin.
Kako nastane pena? Kakšen je pomen pene?
Pena je naravno oblikovana plast kave in zraka. Nastaja med procesom ekstrakcije, je znak kakovosti kave in ima nalogo izboljšati užitek. Pena ščiti kavne arome, ki ostanejo zakaljene v skodelici. Arome se sprostijo šele takrat, ko zaužijete vašo kavo. Pena potrošnikom omogoča, da izkoristijo celoten aromatični profil kave. Da bi v kavi lahko uživali z vsemi čutili, vam svetujemo, da peno dobro premešate s preostalo kavo in tako v celoti poudarite aromatičnost in okuse. Ker sistem Vertuo deluje s pomočjo nove Centrifusion tehnologije , ki temelji na visokem številu obratov kapsule na minuto, gre za popolnoma nov aparat, kjer je potrebno pripraviti le nekaj kav, da bo sistem dosegel največje število vrtljajev/obratov in pripravil kavo z izdatno .peno
Kavo sem pripravlil na novem Vertuo aparatu in pena, ni enaka kot sem jo videl v butiku in na slikah. Je z napravo vse v redu?
Vse je v redu. Kot vsak nov sistem tudi Vertuo potrebuje kratko obdobje ogrevanja za doseganje popolne ekstrakcije. Že po nekaj skuhanih kavah bo vaša Vertuo skodelica kave imela izdatno peno, prav takšno, kot ste jo imeli priložnost videti v butiku. Ker Vertuo sistem deluje s pomočjo nove Centrifusion tehnologije, ki temelji na visokem številu obratov kapsule na minuto, gre za popolnoma nov aparat, kjer je potrebno pripraviti le nekaj kav, da bo sistem dosegel največje število vrtljajev in pripravil kavo z izdatno peno.
Ali lahko uporabljam CARAFE kapsule z vsemi Vertuo aparatimi ?
Da, razen na Vertuo PLUS napravi. Tu ni mogoče pripraviti CARAFE kapsule. Kapusla je prevelika za sam aparat.