Pravna osnova
Čarobna ponudba
V času od 01. 11. 2024 do 31. 01. 2025 lahko kupec pridobi popust na izbrane aparate pod sledečimi pogoji:
- Višino popusta za izbrane modele aparatov iz Original linije lahko kupec pridobi glede na število kupljenih kavnih kapsul, kot je navedeno v tabeli spodaj:
Model aparata Minimalno število Višina popusta
kavnih kapsul
Inissia |
50 |
30% |
Inissia |
150 |
50% |
Essenza Mini |
50 |
30% |
Essenza Mini |
150 |
50% |
Pixie |
100 |
30% |
Pixie |
200 |
50% |
Citiz |
100 |
30% |
Citiz |
220 |
50% |
Citiz Platinum |
150 |
30% |
Citiz Platinum |
300 |
50% |
Citiz&Milk |
150 |
30% |
Citiz&Milk |
350 |
50% |
Citiz&Milk Platinum |
200 |
30% |
Lattissima One |
200 |
30% |
Atelier |
200 |
30% |
Kupec lahko v času trajanja akcije pridobi popust na izbrane aparate iz Vertuo linije:
- 20% popust na izbrane aparate Vertuo Next in Vertuo Plus.
- Izbrane aparate Vertuo POP lahko kupec pridobi po akcijski ceni 79,00€
Navedene ugodnosti lahko pridobite:
- prek spleta na https://www.nespresso.si/ od 1. novembra 2024 od 00.01h do 31. januarja 2025 do
23.59h
- prek klicnega centra 080 16 70 (brezplačna linija) ali + 386 1 828 27 62 vsak delovni dan od 9. do 17. ure od 4. novembra 2024 do 31. januarja 2025;
- V maloprodajni enoti SF1 COFFEE trgovina d.o.o.:
- ˝Nespresso Citypark˝- Poslovna enota NESPRESSO CITYPARK, na naslovu Moskovska ulica 4, 1000 Ljubljana
- ˝Nespresso Aleja˝ - Poslovna enota NESPRESSO ALEJA, na naslovu Rakuševa ulica 1, 1000 Ljubljana
Ponudba se nanaša na nakup katerihkoli kavnih kapsul iz Original linije ter iz Veruto Linije. Kompleti kavnih kapsul po 20, 30, 50 ali 100kavnih kapsul so izključeni iz ponudbe.
Pogoje zgoraj navedene akcije ni mogoče kombinirati z drugimi akcijami, promocijami ali popusti. Popust se obračuna ob oddaji naročila, ki sproži obveznost plačila oziroma na blagajni.
Zaloge aparatov so omejene. V promocijo niso vključeni aparati Essenza Mini Pantone in Vertuo POP Pantone LE.
Navedeno ugodnost lahko kupec v času trajanja akcije izkoristi na največ 3 (treh) kavnih avtomatih, ne glede na prodajni kanal, vendar največ 1 kavni avtomat na posamezen račun.
Za sodelovanje v akciji in pridobitev ugodnosti mora biti kupec reigstriran v Nespresso klub ali pa se mora registrirati v maloprodajni enoti ob nakupu, s čimer se razume, da sporoči vse svoje potrebne podatke (ime in priimek, polni naslov, telefonsko številko ali elektronski naslov) ter poda soglasje za obdelavo osebnih podatkov.
Brezplačna dostava za vsa naročila najmanj 50 kapsul.
V času od 13.10.2023. do 31.12.2024. se odobri prodajna akcija s posebnimi prodajnimi pogoji:
ob nakupu vsaj 50 poljubnih Nespresso kapsul oziroma vsaj 6 paketov Nespresso Carafe Vertuo kapsul, kupec pridobi možnost brezplačne dostave na dom.
Prodajna akcija s posebnimi prodajnimi pogoji v navedenem obdobju se bo izvajala:
- v spletni trgovini www.nespresso.si v terminu od 00:00 od 13. oktobra 2023 do 31.12. 2024 do 23.59 ure
- preko Klicnega centra 080 16 70 (brezplačna linija) ali +386 1 828 27 62 od 9.00 do 17.00 vsak delavnik od 13.10.2023 do 31.12.2024.
Za sodelovanje v akciji in pridobitev ugodnosti mora biti kupec reigstriran v Nespresso klub ali pa se mora registrirati v maloprodajni enoti ob nakupu, s čimer se razume, da sporoči vse svoje potrebne podatke (ime in priimek, polni naslov, telefonsko številko ali elektronski naslov) ter poda soglasje za obdelavo osebnih podatkov.
Pogoje navedene akcije s posebnimi prodajnimi pogoji ni mogoče kombinirati z drugimi akcijami, promocijami ali popusti. Kupec lahko izkoristi zgoraj omenjeno ugodnost največ 3x (trikrat), tri transakcije v času trajanja prodajne akcije, ne glede na prodajni kanal.
NESPRESSO VAM PODARJA 30 EUR OB NAKUPU NESPRESSO APARATA
Ponudba velja za aparate Nespresso Original linije
30,00€ lahko izkoristite ob nakupu katerih koli kapsul kave Nespresso
Z nakupom kateregakoli Nespresso aparata Original linije v obdobju od 1. aprila do 30. septembra 2023 prejmete dva DARILNA KUPONA v skupni vrednosti 30,00€ za nakup katerih koli kapsul kave Nespresso.
POGOJI PONUDBE
- Ponudba ne velja za nakup Nespresso aparatov v Nespresso butikih, Nespresso Klicnem centru in spletni trgovini Nespresso.
- Ponudba se nanaša na nakup aparatov Nespresso pri pooblaščenih distributerjih (Big Bang d.o.o., Harvey Norman Trading d.o.o., Shoppster d.o.o.).
- Vsaka oseba lahko v določenem promocijskem obdobju izkoristi DARILNE KODE za največ tri kupljene in registrirane aparate.
- DARILNI KODI v skupni vrednosti 30,00€ je potrebno izkoristiti v dveh transakcijah in izključno za nakup katerihkoli Nespresso kapsul.
- DARILNI KODI sta realizirani v dveh ločenih nakupih, vsakokrat po 50 ali več kapsul.
- Gotovinsko izplačilo vrednosti DARILNIH KOD, v delu ali v višini celotne vrednosti le-teh, kot tudi vračilo DARILNIH KOD z vračilom denarja ni možno.
- DARILI KODI lahko pridobite najkasneje v 30 dneh od dneva nakupa aparata.
- Prvo DARILNO KODO lahko uporabite najkasneje v 30 dneh od dneva registracije aparata, drugo DARILNO KODO pa najkasneje v 60 dneh od dneva koriščenja prve DARILNE KODE.
- Pogoje navedene ponudbe s posebnimi prodajnimi pogoji ni mogoče kombinirati z drugimi akcijami, promocijami ali popusti.
- Za pravne osebe, ki želijo kupiti več kot tri aparate, veljajo drugačni komercialni pogoji.
- Za vsa dodatna vprašanja kontaktirajte naš klicni center 080 16 70 (brezplačna linija) ali + 386 1 828 27 62*.
PRVI DARILNI KUPON v vrednosti 15,00€ izkoristite nakasneje v 30 dneh od registracije pri nakupu najmanj 50 ali več katerihkoli kapsul kave Nespresso.
DRUGI DARILNI KUPON v vrednosti 15,00€ izkoristite najkasneje v 60 dneh od koriščenja PRVEGA DARILNEGA KUPONA pri nakupu najmanj 50 ali več katerihkoli kapsul kave Nespresso.
DARILNA KUPONA v skupni vrednosti 30,00€ lahko uporabite na enega od naslednjih načinov:
PREKO SPLETA
- Po nakupu aparata Nespresso v navedenem roku skenirajte QR kodo ali obiščite stran www.nespresso.si/si/trade-reg, registrirajte aparat in priložite fotografijo računa, najkasneje v 30 dneh od dneva nakupa aparata.
- Po upoštevanju zgoraj navedenega boste na e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, prejeli edinstveni DARILNI KODI.
- Edinstveni DARILNI KODI v skupni vrednosti 30,00€ lahko uporabite pri naslednjem nakupu 50 ali več kapsul kave Nespresso v enem od prodajnih kanalov
(Nespresso butiki, www.nespresso.si/si/kava, Klicni center).
NESPRESSO BUTIKI
- Najkasneje v 30 dneh od dneva nakupa aparata obiščite enega od butikov Nespresso in s seboj prinesite serijsko številko aparata (sliko, nalepko ipd.) in račun kot dokazilo o nakupu aparata Nespresso.
- Naše prodajno osebje bo registriralo vaš aparat in vam pomagalo uporabiti DARILNI KODI za nakup 50 ali več kapsul Nespresso.
KLICNI CENTER
Najkasneje v 30 dneh od dneva nakupa aparata pokličite Nespresso klicni center 080 16 70 (brezplačna linija) ali + 386 1 828 27 62 in naš operater vam bo pomagal pri registraciji in prenesti DARILNI KODI v skupni vrednosti 30,00€, ki ju lahko uporabite za nakup 50 ali več kapsul Nespresso.
Storitev je na voljo ob delavnikih od 9. do 17. Ure
Prodajni pogoji
Pogoji prodaje Nespresso v Sloveniji
1. Definicije
Pomen izrazov, navedenih v teh pogojih:
»Proizvodi« označuje izdelke, ki jih prodaja Nespresso.
»Nespresso« pomeni po teh pogojih podjetje z imenom: »SF1 Coffee d.o.o., Ukmarjeva ulica 4, 1000 Ljubljana«, ki kot imetnik franšize za Slovenijo, posluje pod blagovno znamko »Nespresso«.
»Storitve« pomeni Storitve, ki jih Nespresso nudi svojim strankam.
2. Splošni pogoji poslovanja
Ti splošni pogoji: (a) urejajo in določajo vsa razmerja za naročila in nakupe od Nespressa, na kateri koli način. Kar se tiče nakupa preko spleta, obiščite našo stran in preberite dodatna specifična določila, (b) se uporabljajo za vaše sodelovanje kot člana Kluba Nespresso in nudenje Izdelkov in Storitev, (c) so lahko kadar koli spremenjeni s strani Nespressa, s posredovanjem obvestila ali z objavo na spletnih straneh, ki se nanašajo na Slovenijo, v okviru spletne strani www.Nespresso.si.
3. Naročila
3.1. Izdelke in Storitve lahko naročite na naslednje načine:
(a) po telefonu na številko: 080 16 70 (brezplačna telefonska številka) ali +386 1 828 27 62.
(b) preko spleta tudi več, še posebej na spletni strani www.Nespresso.si.
(d) z obiskom našega Nespresso butika, na naslednjem naslovu:
Citypark, nakupovalno središče Ljubljana,
Moskovska ulica 4,
Aleja nakupovalno središče Ljubljana,
Rakuševa ulica 1
1000 Ljubljana
3.2. Najmanjše pakiranje kave, ki se prodaja v trgovini je 10 kapsul.
3.3. Glede naročil kave, ki niso posredovana v maloprodajnih objektih, mora biti vsako naročilo za količino najmanj 50 kapsul in lahko zajema kakršno koli kombinacijo več deset kapsul.
3.4. Vse dobave so odvisne od omejitev razpoložljivosti zalog. Nespresso bo obvestil kupce o vsaki odprodaji zalog čim prej bo to možno.
3.5. Nespresso si v primeru odkritja slabše plačilne sposobnosti potencialnega kupca, pridržuje pravico do popolne ali delne zavrnitve naročila ali pravico zahtevati avansno plačilo vrednosti naročila.
4. Dobava in sprejem (dobave) izven trgovine
4.1. Nespresso se bo trudil po vseh svojih močeh dobaviti izdelke in storitve na naslov, naveden v vašem naročilu, v dveh (2) dneh. Cena standardne dostave znaša 3,50 EUR. Za naročila, večja od 150 kapsul ali 1 aparat ali 1 Aeroccino, je dostava brezplačna.
Zgoraj navedeno velja za dostavo na območju Republike Slovenije. Morebitnih dodatnih stroškov dostave kupcu ni potrebno plačati.
4.2. Če želite, da se dobava Izdelkov ali Storitev opravi na drugačen način od tistega, ki ga predvideva Nespresso, morate takšen zahtevek posredovati Nespressu, v primeru, da je le-ta sprejet, morate kriti vse povezane stroške, ki zaradi tega nastanejo.
4.3. Lastništvo blaga in vsa tveganja, ki jih določajo predpisi, preidejo na vas v trenutku, ko blago prejmete, za prenos tveganj za blago izročeno v trgovini velja, da preide tveganje na vas v trenutku, ko blago plačate in vzamete.
4.4. Kupce obveščamo, da med dostavo in pred podpisom primopredajnega dokumenta pregledujejo paket. Če je paket poškodovan, ga izročite kurirju, ki je opravil dostavo in nas o situaciji takoj obvestite na telefonsko številko 080 16 70 (brezplačna telefonska številka) ali +386 1 828 27 62.
5. Odstop od pogodbe, uveljavljanje stvarnih napak, garancija
5.1. Vse pravice in obveznosti nakupa izdelkov so urejene v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter Obligacijskim zakonikom. V kolikor je katero določilo ali pogoj na teh straneh v nasprotju z Zakonom o varstvu potrošnikov ali Obligacijskim zakonikom, velja določilo zakona.
5.2 Katero koli blago, ki vam ne ustreza, imate pravico vrniti v roku 14 dni od dneva prejetja. Menjava je možna samo v primeru, da ste izdelke kupili preko www.nespresso.si
5.3. Nespresso sprejema vrnitev le tistega blaga, ki ni bilo uporabljeno, je v izvirnem stanju in embalaži, skupaj s spremljevalnimi računi. Pod takšnimi pogoji bo Nespresso nadomestil znesek, plačan za vrnjene izdelke, v roku 30 dni od dneva ko prejme vrnjene izdelke. Vse morebitne stroške vračila denarja in stroške pošiljanja, krijete vi.
5.4. Stvarne napake. Nespresso odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:
5.4.1. Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet.
5.4.2. Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
5.4.3. Če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
5.4.4. Če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe OZ, če ZVPot ne določa drugače.
5.4.5. Pravice iz naslova stvarne napake lahko uveljavljate, če o napaki obvestite Nespresso v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Natančno morate opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko sporočite osebno, o čemer smo vam dolžni izdati potrdilo, ali pa vas bomo napotili v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
5.4.6. Nespresso ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med Nespressom in vami rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
5.4.7. Če nas boste pravilno obvestili o napaki, imate pravico zahtevati, da:
- odpravimo napako na blagu ali
- vrnemo del plačanega zneska
v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom
ali
- vrnemo plačani znesek.
5.4.8. V vsakem primeru imate tudi pravico zahtevati povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Vaše pravice iz predhodnega člena ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko ste nas o stvarni napaki obvestili.
5.4.9. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi glede uveljavljanja stvarnih napak. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
5.5. Nespresso daje za vse naprave garancijo 2 leti, ki jo zagotavljajo njihovi izdelovalci, skladno s posebnimi pogoji, navedenimi v dokumentaciji, ko jo prejmete skupaj z napravami. Če blago, za katerega je izdana garancija, ne deluje brezhibno, ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Za kakršna koli vprašanja glede delovanja, vzdrževanja in servisiranja svoje Nespresso naprave po prodaji vas prosimo, da se obrnete na Nespresso na naslednje telefonske številke: 0800 080 1670 (brezplačna telefonska linija).
5.6. Če se vrnitev reklamiranega blaga opravi na pravilen način, bo Nespresso zamenjal vrnjeno blago, če se izkaže, da je le-to okvarjeno, ali pa bo povrnil plačano kupnino, v roku največ 45 dni od dneva prejema vrnjenega blaga.
5.7. V primeru vsake reklamacije zaradi stvarne napake ali uveljavljanja katerekoli pravice, pritožbe ali pripombe, smo vam dolžni pisno odgovoriti v roku najkasneje 8 dni od prejetega zahtevka, pritožbe oziroma reklamacije. Vsako reklamacijo ali zahtevek je potrebno nasloviti na naslov gospodarske družbe SF1 Coffee d.o.o., Ukmarjeva ulica 4, 1000 Ljubljana.
6. Cene izdelkov in načini plačila
6.1. Nespresso lahko spremeni cene Izdelkov in Storitev tako, da bo potrošnike obvestil na najustreznejši način.
6.2. Vi boste plačali ceno Izdelka in Storitve, ki velja v trenutku ko blago naročite oziroma izjavite, da želite blago kupiti.
6.3. Cene vključujejo DDV, ne pa tudi stroškov prevoza.
6.4. Za naročila, večja od 150 kapsul ali 1 aparat ali 1 Aeroccino, je dostava brezplačna.
6.5. Plačila
V spletni prodaji lahko plačate:
6.5.1. Po povzetju (naročene artikle plačate ob dostavi dostavni službi, ki vam bo predala pošiljko).
6.5.2. S kreditno kartico Visa, MasterCard, Activa ali Maestro. Kartico mora odobriti banka
izdajateljica za spletno (internetno) plačilo.
Ob vnosu podatkov o plačilni kartici se zaupne
informacije prek javnega omrežja prenašajo v zaščiteni (šifrirani) obliki s protokolom SSL in
sistemom PKI kot trenutno najsodobnejšo kriptografsko tehnologijo.
6.5.3. Po predračunu (pravne osebe).
6.6. Vsa plačila bodo izvedena v evrih. Pri plačilu s tujo kreditno kartico, se isti znesek pretvori v lokalno valuto po tečaju združenj kreditnih kartic. Kot rezultat te konverzije obstaja možnost majhne razlike glede na prvotno ceno, ki je navedena na naši spletni strani.
6.7. Plačevanje z odlogom ali obročno ni možno.
6.8. V primeru, da je naslov za dobavo izdelkov drugačen od tistega, ki je naveden na računu, je treba znesek na fakturi plačati pred dobavo.
6.9. Prodajalec bo račun hranil na sedežu podjetja. Kupec ga na izrecno zaprosilo lahko prejme po elektronski pošti.
7. Posebna določila pri spletni prodaji:
7.1. Odstop od pogodbe. Nakup oziroma prodaja po spletu se šteje kot pogodba, sklenjena na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov. V takih primerih ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega stavka teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije sam stroške vračila blaga.
7.2. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži prodajalcu na obrazcu, ki ga najdete tukaj ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.
7.3. Vrnitev plačila. V primeru odstopa od pogodbe prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.
7.4. Zadržanje vračila. Pri prodajnih pogodbah lahko prodajalec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če prodajalec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.
7.5. Vračilo že prejetega blaga. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), razen če prodajalec ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
7.6. Odgovornost potrošnika. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
7.7. Naslov vrnitve blaga in dokumenti. Potrošnik mora v vseh primerih, ko vrača izdelek iz katerega koli razloga, poleg izdelka, ki ga vrača, prodajalcu vrniti tudi vso pripadajočo opremo in dokumentacijo, nobenega znamenja, katere namen je pokazati, da izdelek ni uporabljen ali poškodovan pa se ne sme odstraniti ali poškodovati. Kupec mora vrniti izdelke na naslednji naslov: Ukmarjeva ulica 4, 1000 Ljubljana.
8. Sodelovanje v Nespresso klubu
8.1. Ko opravite pri Nespressu svoj prvi nakup, postanete član(ica) Nespresso kluba. Prejeli boste člansko številko.
8.2. Vaša članska številka v Nespresso klubu bo navedena na prvem računu, ki ga prejmete. Da bi za vas lahko opravljali storitve na najboljši možni način vas prosimo, da shranite to številko za vsa svoja prihodnja naročila.
8.3. Prednosti članstva v našem klubu so možnost sodelovanja pri različnih akcijah, ki jih organiziramo za naše člane, tekmovanja, kvizi, informacije o novih izdelkih,obveščanje o posebnih ponudbah, občasne posebne storitve itd.
8.4. Vaše članstvo v Nespresso klubu ni obvezno, zato nas lahko kadarkoli obvestite, da ne želite biti član(ica) kluba. Članstva ni moč prenesti na tretjo osebo.
8.5. Ker želimo biti našim članom kluba Nespresso zares v veliko pomoč in jim nuditi kar se le največ da vas prosimo, da nam vsakič, ko spremenite domači naslov ali naslov elektornske pošte, takšne spremembe nemudoma sporočite.
9. Odgovornost
9.1. Glede Izdelkov in Storitev je odgovornost Nespressa omejena le tako, kot je izrecno navedeno v teh Pogojih prodaje. Vse druge odgovornosti so izključene v meri, v kateri je to dovoljeno z zakonom.
9.2. Nespresso nima kakršne koli druge odgovornosti (pogodbene, nepogodbene ali druge) glede kakršne koli neposredne, posebne, posledične ali posredne škode, vključno z izgubo prihodkov, ki lahko izvira iz prodaje, opisane v tem besedilu.
10. Varovanje Osebnih podatkov
Nespresso ne razkriva katerega koli vašega osebnega podatka in strogo spoštuje zakone o varstvu osebnih podatkov. Politika našega podjetja o varstvu osebnih podatkov je objavljena na naši spletni strani www.Nespresso.si.
11. Merodajno pravo
Za te pogoje se uporabljajo veljavni predpisi republike Slovenije. Sodišča v Sloveniji imajo izključno pristojnost za reševanje kakršnih koli sporov, ki lahko nastanejo med vami in Nespressom.
12. Postopek pritožbe
Pritožbe glede delovanja spletne prodajalne ter glede pogodbenih in zakonskih obveznosti Nespressa oziroma spletne prodajalne, se vlagajo po elektronski pošti, na naslov nespressoclub@sf1coffee.com.
Postopek obravnave pritožbe je sledeči: (opisati postopek pritožbe, v kolikor posebnega postopka pritožbe ni, je potrebno izpustiti celotno 12. točko)
13. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Družba SF1 COFFEE d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.
Kupec lahko v skladu z določbami ZIsRPS v primeru spora sproži postopek izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
Postopek izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS) poteka s pomočjo izvajalca IRPS. Potrošniki lahko na seznamu Evropske komisije preverijo, kateri izvajalci so na voljo v posameznih državah
Spore v zvezi s spletnimi nakupi lahko potrošniki in ponudniki rešujejo prek spleta, in sicer s pomočjo evropske platforme za reševanje potrošniških sporov.
Obvestilo o zasebnosti
1. VIRI OSEBNIH PODATKOV
To Obvestilo se nanaša na Osebne podatke, ki jih zbiramo od vas ali o vas, s pomočjo spodaj opisanih metod (poglejte si Oddelek 2), iz naslednjih virov:
Nespresso spletne strani. Spletne strani, usmerjene na potrošnike, ki jih upravlja Nespresso ali ki se upravljajo v imenu le-tega, vključno s spletnimi stranmi, ki jih upravljamo na naših lastnih domenah/URL-jih in mini spletne strani, ki jih vodimo na družbenih omrežjih tretjih strani, kot je Facebook (»Spletne strani«).
Elektronska pošta, tekstualna in druga elektronska sporočila. Elektronska komunikacija med vami in Nespressom.
Nespresso CRC. Klici na naše Centre za razmerja s kupci (»CRC«).
Nespresso butiki. Trgovine, ki jih upravlja Nespresso.
Obrazci za registracijo izven omrežja. Tiskani obrazci za registracijo in podobni obrazci, ki jih zbiramo npr. po pošti, demo-posnetkih v trgovinah, na natečajih in drugih promocijah ali dogodkih.
Prodajna mesta. Demonstratorji, prisotni v fizičnih prodajalnah tretjih strani, da bi vam pomagali pri registraciji vaše naprave in naročanju kave.
Podatki iz drugih virov. Družbena omrežja tretjih strani (npr. Facebook, Google) ali raziskovalci trga (če se povratne informacije ne pridobivajo anonimno).
2. OSEBNI PODATKI, KI JIH ZBIRAMO O VAS Z VAŠIM SOGLASJEM IN NAČIN, NA KATEREGA JIH ZBIRAMO
Odvisno od vaše interakcije z Nespressom (na omrežju, izven omrežja, po telefonu itn.), zbiramo različne vrste informacij o vas, kot je opisano v nadaljevanju.
Osebne informacije za stik. To zajema vse informacije, ki nam jih posredujete in ki nam omogočajo, da se obrnemo na vas, kot je vaše ime, poštni naslov, naslov elektronske pošte, podatki z družbenih omrežij ali telefonska številka.
Informacije za prijavo v račun. Vse informacije, ki so nujne, da bi vam zagotovili dostop do vašega računa. Primeri zajemajo vaš ID za prijavo/naslov elektronske pošte, psevdonim, geslo v nepovratni obliki in/ali varnostno vprašanje in odgovor.
Demografske informacije in interesi. Vse informacije, ki opišejo vaše demografske lastnosti ali vedenje. Primeri zajemajo datum rojstva, starost, spol, geografsko lokacijo (npr. poštna številka), priljubljene izdelke, konjičke in interese ter informacije o gospodinjstvu ali življenjskem stilu.
Tehnične informacije o računalniku/mobilni napravi. Vse informacije o računalniškem sistemu ali drugi tehnološki napravi, ki jo uporabljate za dostop do naše posamezne spletne strani ali aplikacije, kot je naslov Internet protokola (IP), ki se uporablja za povezovanje vašega računalnika ali naprave na splet, tip operativnega sistema ter vrsta in različica brskalnika. V primeru, da do Nespresso spletne strani ali aplikacije dostopate z mobilno napravo, kot je pametni telefon, zbrane informacije bodo, tam, kjer je to dovoljeno, zajemale tudi enoten ID vaše naprave, ID za oglaševanje, geografsko lokacijo in druge podobne podatke mobilne naprave.
Informacije o uporabi spletnih strani/komunikaciji. Med gibanjem skozi naše spletne strani ali biltene ali interakcijo z le-temi mi uporabljamo tehnologije za samodejno zbiranje podatkov z namenom zbiranja posameznih informacij o vaših aktivnostih. To zajema informacije kot so povezave, ki ste jih kliknili, katere strani ali vsebine pregledate in kako dolgo ter druge podobne informacije in statistične podatke o vaših interakcijah, kot so čas odgovora vsebine, napake v prenosih in dolžine obiskov posameznih strani. Te informacije se hranijo s pomočjo samodejnih tehnologij, kot so piškotki (piškotki brskalnika, flash piškotki) in web beacon, zbirajo pa se tudi s pomočjo spremljanja s pomočjo tretjih strani. Imate pravico nasprotovati uporabi takšnih tehnologij, za več podrobnosti si poglejte Oddelek 3.
Raziskava trga in povratne informacije o potrošnikih. To zajema informacije, ki ste nam jih prostovoljno posredovali in ki so v zvezi z vašimi izkušnjami med uporabo naših izdelkov in storitev.
Vsebina, ustvarjena s strani potrošnikov. To se nanaša na katero koli vsebino, ki jo ustvarite in zatem nam posredujete na družbenih omrežjih tretjih strani ali jo postavite na katero izmed naših spletnih strani ali aplikacij, vključno z uporabo aplikacij za družbena omrežja tretjih oseb, kot je Facebook. Primeri zajemajo posnetke, video posnetke, osebne zgodbe ali druge podobne medije ali vsebine. Kjer je to dovoljeno, mi zbiramo in objavljamo vsebine, ustvarjene s strani potrošnikov v zvezi z različnimi aktivnostmi, vključno z natečaji in drugimi promocijami, dele spletnih strani, predvidene za skupnosti, vključevanje potrošnikov in omreževanje na družbenih omrežjih tretjih strani.
Informacije o družbenih omrežjih tretjih strani. To se nanaša na vse informacije, ki jih javno razkrijete na družbenem omrežju tretje strani ali informacije, ki so del vašega profila na družbenem omrežju tretje strani (kot je Facebook) in za katere dovolite družbenem omrežju tretje strani, da nam jih posreduje. Primeri zajemajo osnovne informacije o vašem računu (npr. ime, naslov elektronske pošte, datum rojstva, kraj trenutnega prebivališča, profilna slika, uporabniški ID, seznam prijateljev itn.) in vse dodatne informacije ali aktivnosti, za katere ste družbenemu omrežju tretje strani dovolili, da jih lahko posreduje. Informacije o vašem profilu na družbenem omrežju tretje strani (ali dele le-tega) prejmemo vsakič, ko prenašate vsebino ali izvajate interakcijo z Nespresso spletno aplikacijo na družbenem omrežju tretje strani, kot je Facebook, vsakič, ko uporabljate funkcijo družbenega omrežja, ki je integrirana z Nespresso spletno stranjo (kot je Facebook Connect) ali vsakič, ko izvajate interakcijo z nami preko družbenega omrežja tretje strani. Da bi zvedeli več o tem, kako Nespresso pridobiva vaše informacije z družbenega omrežja tretje strani ali da bi se odločili, da ne boste delili takšnih informacij z družbenih omrežij, vas prosimo, da obiščete spletno stran ustreznega družbenega omrežja tretje strani.
Informacije o plačilu in finančne informacije. Vse informacije, ki so nam potrebne za izvršitev naročila ali ki jih uporabljate, da bi opravili nakup, kot so podatki debetne ali kreditne kartice (ime lastnika kartice, številka kartice, datum poteka itn.) ali drugih oblik plačila (če so na voljo). V vsakem primeru, mi ali naši Nespresso za obdelavo plačila informacije o plačilu in finančne informacije obravnavamo na način, ki je skladen veljavnim zakonom, predpisom in varnostnim standardom, kot je PCI DSS.
Klici na CRC. Komunikacija s CRC se bo snemala in poslušala v skladu z veljavnimi zakoni, za lokalne operativne potrebe (npr. za potrebe izboljšanja kakovosti ali potrebe usposabljanja). Podatki s plačilne kartice se ne snemajo. Ko se to zahteva v skladu z zakonom, boste obveščeni o takšnem snemanju na začetku vašega klica.
3. PIŠKOTKI/PODOBNE TEHNOLOGIJE, DATOTEKE DNEVNIKA IN WEB BEACONI
Piškotki/podobne tehnologije. Prosimo, da pregledate naše Obvestilo o piškotkih, da bi zvedeli, kako lahko upravljate nastavitve piškotkov ter za podrobnejše informacije o piškotkih, ki jih uporabljamo ter o namenu, za katerega jih uporabljamo.
Datoteke dnevnika. Mi zbiramo informacije v obliki datotek dnevnika, ki beležijo aktivnosti spletne strani in zbirajo statistične podatke o vaših navadah med pregledom. Ti zapisi se samodejno ustvarjajo in nam pomagajo pri odpravljanju napak, izboljšanju zmogljivosti in vzdrževanju varnosti naših spletnih strani.
Web beaconi. Web beaconi so majhni nizi kode, ki dobavljajo grafični prikaz na spletni strani ali v sporočilu elektronske pošte za potrebe prenosa podatkov nazaj k nam. Informacije, zbrane preko web beacona, bodo zajemale informacije, kot so IP naslov ter informacije o tem, kako se odzivate na kampanjo elektronske pošte (npr. kdaj je sporočilo elektronske pošte odprto, na katere povezave v sporočilu elektronske pošte ste kliknili itn.). Mi bomo uporabljali web beacone na naših spletnih straneh ali jih bomo zajeli v sporočilih elektronske pošte, ki vam jih posredujemo. Mi uporabljamo informacije iz web beacona za različne namene, vključno, vendar ne omejujoč se na poročanje o prometu na spletni strani, številu enotnih obiskovalcev, oglaševanju, reviziji in poročanju o sporočilih elektronske pošte ter o personalizaciji.
4. UPORABA VAŠIH OSEBNIH PODATKOV
V naslednjih odstavkih so opisani različni nameni, za katere zbiramo in uporabljamo vaše Osebne podatke ter različne vrste Osebnih podatkov, ki se zbirajo za vsak namen. Ne pozabite, da niso vse navedene uporabe ustrezne za vsako osebo.
Za kaj uporabljamo vaše Osebne podatke
Uporabniška podpora. Mi uporabljamo vaše Osebne podatke za potrebe uporabniške podpore, vključno z odgovori na vaša povpraševanja. To ponavadi zahteva uporabo ustreznih osebnih informacij za stik in informacij v zvezi z razlogom vašega povpraševanja (npr. status naročila, tehnična težava, vprašanje/pritožba v zvezi z izdelkom, splošno vprašanje itn.).
Naši razlogi
- Izpolnjevanje pogodbenih obveznosti
- Zakonske obveznosti
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Izboljšanje in razvoj novih izdelkov in storitev
- Izboljšanje učinkovitosti
Natečaji, marketinške in druge promocije. Ob vašem soglasju (kjer je to nujno) mi uporabljamo vaše Osebne podatke, da bi vam nudili informacije o blagu ali storitvah (npr. marketinška komunikacija, kampanje ali promocije). To je lahko storjeno s sporočilom elektronske pošte, oglasom, SMS sporočili, telefonskimi klici ali pismi, v meri, kot je to dovoljeno z veljavnimi zakoni. Nekatere izmed naših kampanj in promocij se izvajajo na spletnih straneh tretjih strani in/ali družbenih omrežjih. Takšna uporaba vaših Osebnih podatkov je prostovoljna, kar pomeni, da lahko nasprotujete obdelavi svojih Osebnih podatkov za te namene. Za podrobnejše informacije o tem, kako spremeniti svoje preference v zvezi z marketinško komunikacijo, si poglejte Oddelka 8 in 9 v nadaljevanju. Za več informacij o naših natečajih in drugih promocijah vas prosimo, da si preberete uradna pravila ali podrobnosti, objavljene v zvezi z vsakim natečajem/promocijo.
Naši razlogi
- Z vašim soglasjem (kjer je to nujno)
- Izpolnjevanje pogodbenih obveznosti
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Določanje, kateri izmed naših izdelkov in storitev bi vas lahko zanimali in obveščanje o le-teh
- Določanje tipov kupcev za nove izdelke ali storitve
Družbena omrežja tretjih strani: Mi uporabljamo Vaše osebne podatke, ko izvajate interakcijo s funkcijami družbenih omrežjih tretjih strani, kot je funkcija »Všeč mi je«, da bi vam prikazali oglase in se povezali z vami na družbenih omrežjih tretjih strani. Več o delovanju teh funkcij, podatkih iz vašega profila, ki jih privzemamo ter o tem, kako lahko vse to zavrnete, lahko zveste s pregledom obvestil o zasebnosti na ustreznih družbenih omrežjih tretjih strani.
Naši razlogi
- Z vašim soglasjem (kjer je to nujno)
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Določanje, kateri izmed naših izdelkov in storitev bi vas lahko zanimali in obveščanje o le-teh
- Določanje tipov kupcev za nove izdelke ali storitve
Personalizacija (izven omrežja in v omrežju). Z vašim soglasjem (kjer je to nujno) mi uporabljamo vaše Osebne podatke (i) za analizo vaših želja in navad, (ii) za predvidevanje vaših potreb na podlagi naše analize vašega profila, (iii) za izboljšanje in personalizacijo vaše izkušnje na naših spletnih straneh in aplikacijah, (iv) za zagotavljanje, da je vsebina naših spletnih strani/aplikacij optimizirana za vas in vaš računalnik ali napravo, (v) za zagotavljanje ciljanega oglaševanja in vsebin in (vi) za zagotavljanje vašega sodelovanja pri interaktivnih funkcijah, ko se odločite za to. Na primer, mi hranimo vaš ID za prijavo/naslov elektronske pošte ali psevdonim tako, da se lahko hitro prijavite naslednjič, ko obiščete našo spletno stran ali da lahko enostavno pregledate izdelke, ki ste jih predhodno premaknili v nakupno košarico. Na podlagi te vrste informacij in z vašim soglasjem (kjer je to nujno) vam prav tako prikazujemo ustrezno Nespresso vsebino ali promocije, ki so prilagojeni vašim interesom. Uporaba vaših Osebnih podatkov je prostovoljna, kar pomeni, da lahko zavrnete obdelavo svojih Osebnih podatkov za ta namen. Za podrobnejše informacije o tem, kako lahko to onemogočite, si preberite Oddelek 8 v nadaljevanju.
Naši razlogi
- Z vašim soglasjem (kjer je to nujno)
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Določanje, kateri izmed naših izdelkov in storitev bi vas lahko zanimali in obveščanje o le-teh
- Določanje tipov kupcev za nove izdelke ali storitve
Izvajanje naročila. Mi uporabljamo vaše Osebne podatke z namenom obdelave in pošiljanja vašega naročila, obveščanja o statusu vaših naročil, popravkih naslova in preverjanja identitete ter drugih dejavnosti z namenom odkrivanja goljufij. To pomeni uporabo posameznih Osebnih podatkov in informacij o plačilu.
Naši razlogi
- Izpolnjevanje pogodbenih obveznosti
- Z vašim soglasjem (kjer je to nujno)
- Zakonske obveznosti
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
• Izboljšanje in razvoj novih izdelkov in
storitev
• Izboljšanje učinkovitosti
• Varovanje našega premoženja in osebja
Drugi splošni nameni (npr. interna ali tržna raziskava, analitika, varnost). V skladu z veljavnimi zakoni mi uporabljamo vaše Osebne podatke za druge splošne poslovne namene, kot so izvajanje interne ali tržne raziskave ali merjenje učinkovitosti reklamnih kampanj. V primeru, da imate račune Člana Kluba, si pridržujemo pravico zediniti te račune v en račun. Mi prav tako uporabljamo vaše Osebne podatke z namenom zagotavljanja naše varnosti.
Naši razlogi
- Izpolnjevanje pogodbenih obveznosti
- Z vašim soglasjem (kjer je to nujno)
- Zakonske obveznosti
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
• Izboljšanje in razvoj novih izdelkov in
storitev
• Izboljšanje učinkovitosti
• Varovanje našega premoženja in osebja
Pravni razlogi ali združevanje/akvizicija. V primeru, da je Nespresso ali njegovo premoženje prevzet ali združen z drugim podjetjem, vključno tudi stečajni postopek, bomo posredovali vaše Osebne podatke kateremu koli izmed naših pravnih naslednikov. Mi bomo prav tako razkrili vaše Osebne podatke tretjim stranem (i) ko to zahteva veljavni zakon, (ii) kot odgovor na sodne postopke, (iii) kot odgovor na zahtevek pristojne agencije za izvrševanje zakona, (iv) da bi zavarovali svoje pravice, zasebnost ali premoženje ali javnost, ali (v) da bi izpolnili pogoje katerega koli sporazuma ali pogoje naše spletne strani.
Naši razlogi
- Zakonske obveznosti
- Naši legitimni interesi
Naši legitimni interesi
- Izpolnjevanje zakonskih obveznosti
- Varovanje našega premoženja in osebja
5. RAZKRIVANJE VAŠIH OSEBNIH PODATKOV
Razen Nespresso/Nestlé enot ali ad-hoc partnerjev v državi (ki so zadolženi za operacije Nespressa), omenjenih v oddelku kontrolorjev podatkov in stikov (poglejte si Oddelek 11), vaše Osebne podatke delimo z naslednjimi vrstami organizacij tretjih strani:
Nespresso storitev. To so podjetja, ki nam nudijo pomoč pri vodenju našega poslovanja (npr.obdelava naročila, izvrševanje naročil, obdelava plačil, odkrivanje goljufij in preverbe identitete, vodenje spletne strani, podjetja za raziskavo trga, podporne storitve, promocije, razvoj spletnih strani, analiza podatkov, CRC itn.). Nespresso storitev in njihovo izbrano osebje imajo dovoljenje za dostop in uporabo vaših Osebnih podatkov v našem imenu izključno za določene naloge, za katere smo od njih zahtevali, naj jih opravijo, skladno našim navodilom, in pri tem imajo dolžnost hraniti vaše Osebne podatke kot zaupne in varne. Ko to zahteva veljavni zakon, lahko pridobite seznam Nespressovih storitev, ki obdelujejo vaše Osebne podatke (poglejte si Oddelek 11, da bi stopili v stik z nami).
Agencije za poročanje o posojilih/izterjavi dolgov. V meri, kot je to dovoljeno z veljavnim zakonom, agencije za poročanje o posojilih in izterjavi dolgov so zunanja podjetja, ki nam pomagajo pri preverjanju vaše kreditne sposobnosti (še posebej za naročila z računi) ali pri izterjavi neplačanih računov.
Podjetja tretjih strani, ki uporabljajo Osebne podatke za lastne marketinške namene. Razen v situacijah, ko ste posredovali svoje soglasje, mi ne bomo licencirali ali prodajali vaših Osebnih podatkov podjetjem tretjih strani za njihove lastne marketinške namene. Njihova identiteta bo razkrita v trenutku, ko zaprosimo za vaše soglasje.
Prejemniki tretjih strani, ki uporabljajo Osebne podatke zaradi pravnih razlogov ali zaradi združitve/akvizicije. Mi bomo razkrili vaše Osebne podatke tretjim stranem zaradi pravnih razlogov ali v kontekstu akvizicije ali združitve (za podrobnosti si preberite Oddelek 4).
6. HRAMBA VAŠIH OSEBNIH PODATKOV
V skladu z veljavnimi zakoni bomo uporabljali vaše Osebne podatke v meri, kot je potrebno, da bi izpolnili namene, za katere so vaši Osebni podatki zbrani (kot je opisano v Oddelku 4 zgoraj) ali da bi izpolnili veljavne zakonske zahteve.
Osebni podatki, ki se uporabljajo za nudenje personalizirane izkušnje (za podrobnejše informacije si preberite Oddelek 4 zgoraj), se bodo hranili tako dolgo, kot je dovoljeno z veljavnimi zakoni.
7. RAZKRIVANJE, HRAMBA IN/ALI PRENOS VAŠIH OSEBNIH PODATKOV
Mi uporabljamo različne utemeljene ukrepe (opisane v nadaljevanju), da bi zagotovili, da bodo vaši Osebni podatki ostali zaupni in varni. Vendar, ne spreglejte dejstva, da se to varstvo ne nanaša na informacije, za katere se odločite, da jih boste delili na javnih področjih, kot so družbena omrežja tretjih oseb.
Osebe, ki lahko dostopijo do vaših Osebnih podatkov. Vaši Osebni podatki bodo obdelani s strani našega pooblaščenega osebja ali agentov, na podlagi potrebe za njihovo seznanjanje, odvisno od specifičnih namenov, za katere so vaši Osebni podatki zbrani (npr. naše osebje, zadolženo za skrb o kupcih, bo imelo dostop do vaše uporabniške evidence).
Ukrepi, ki se sprejemajo v delovnih okoljih. Mi varujemo vaše Osebne podatke v delovnih okoljih, ki uporabljajo razumne varnostne ukrepe za preprečevanje nepooblaščenega dostopa. Mi prav tako spoštujemo razumne standarde glede varstva Osebnih podatkov. Prenos informacij na spletu žal ni popolnoma varen in čeprav se bomo maksimalno potrudili zavarovati vaše Osebne podatke, ne moremo zagotoviti varnost podatkov med prenosom preko naših spletnih strani/aplikacij.
Ukrepe, za katere pričakujemo, da jih boste sprejeli. Bistveno je, da tudi vi odigrate vlogo glede ohranitve vaših Osebnih podatkov kot varnih. Med prijavo za račun na omrežju si obvezno izberite geslo računa, ki bi ga drugi težko zadeli in nikoli ne razkrivajte svojega gesla drugi osebi. Vi ste odgovorni za varovanje tega gesla kot zaupnega in za kakršno koli uporabo vašega računa. V primeru, da uporabljate deljeni ali javni računalnik, nikoli ne označite, naj računalnik shrani vaš ID za prijavo/naslov elektronske pošte ali geslo in se ne pozabite odjaviti iz svojega računa vsakič, ko zapustite računalnik. Prav tako je zaželeno, da uporabljate vse nastavitve zasebnosti ali kontrole, ki smo vam jih omogočili na naši spletni strani/aplikaciji.
Prenos vaših Osebnih podatkov. Skladiščenje in obdelava vaših Osebnih podatkov, kot je opisano v besedilu zgoraj, zahtevata, naj se vaši Osebni podatki na koncu prenesejo in/ali skladiščijo v kraju izven države vašega prebivališča, in sicer v Švici in Luxembourgu. Mi bomo prav tako prenašali vaše Osebne podatke v države izven Evropskega ekonomskega prostora (»EEA«) (npr. drugim Nespresso/Nestlé enotam ali ad-hoc partnerjem v državi, vključno z državami, ki imajo različne standarde varstva podatkov v primerjavi s tistimi, ki se uporabljajo v EEA). Mi (i) smo vzpostavili standardne pogodbene klavzule, odobrene s strani Evropske komisije, z namenom varovanja vaših Osebnih podatkov (in vi imate pravico od nas zahtevati kopijo teh klavzul tako, da se boste obrnili na nas na spodaj navedeni način) in/ali (ii) se bomo zanesli na vaše soglasje (kjer je to dovoljeno z zakonom).
8. DOSTOP DO VAŠIH OSEBNIH PODATKOV
Dostop do Osebnih podatkov. Kjer je to predvideno z zakonom, vi in vaši nasledniki, predstavniki in/ali pooblaščenci imate pravico do dostopa, pregleda in zahtevanja fizične ali elektronske kopije informacij, ki jih hranimo o vas. Vi prav tako imate pravico zahtevati informacije na viru vaših Osebnih podatkov.
Te pravice lahko uveljavljate tako, da nam pošljete sporočilo elektronske pošte na slo.dataprivacy@sf1coffee.com, ali nas pokličete na telefonsko številko: 0800 080 1670, ali pa nam pišete na naslov SF1 Coffee d.o.o., Ukmarjeva ulica. 4 1000 Ljubljana in priložite kopijo svojega identifikacijskega dokumenta ali ustrezne podatke (v primeru, da to zahtevamo od vas in je dovoljeno z zakonom). V primeru, da zahtevek vlaga oseba, ki niste vi, brez posredovanja dokazil, da je takšen zahtevek sestavljen v vašem imenu, bo takšen zahtevek zavrnjen.
Ne spreglejte, da bodo vse informacije za namen identifikacije, ki so nam posredovane, obdelovane izključno v skladu z veljavnim zakonom ter v meri, ki je dovoljena z le-tem.
Dodatne pravice (npr. sprememba, izbris Osebnih podatkov). V primeru, da je to predvideno z zakonom, vi in vaši nasledniki, predstavniki in/ali pooblaščenci lahko (i) zahtevate izbris, prenos, popravek ali revizijo svojih osebnih podatkov, (ii) nasprotujete obdelavi podatkov, (iii) omejite uporabo in razkrivanje svojih Osebnih podatkov in (iv) umaknete soglasje za katero koli izmed naših dejavnosti obdelave podatkov.
Ne spreglejte, da pod določenimi okoliščinami ne bomo imeli možnosti izbrisa vaših Osebnih podatkov brez istočasnega izbrisa vašega uporabniškega računa. Mogoče bomo morali obdržati nekatere izmed vaših Osebnih podatkov potem, ko zahtevate izbris, da bi izpolnili naše pravne ali pogodbene obveznosti. Prav tako se lahko zgodi, da imamo dovoljenje v skladu z veljavnimi zakoni obdržati nekatere izmed vaših osebnih podatkov, da bi zadovoljili svoje poslovne potrebe.
Kjer koli je to dostopno, naše spletne strani imajo posebno funkcijo, s pomočjo katere lahko pregledate in uredite Osebne podatke, ki ste jih posredovali. Morate se zavedati, da od naših registriranih potrošnikov zahtevamo potrditev identitete (npr. ID za prijavo/naslov elektronske pošte, geslo) preden dostopijo ali spremenijo informacije o svojem računu. To prispeva k preprečevanju nepooblaščenega dostopa do vašega računa.
Upamo, da bomo uspešno odgovorili na povpraševanja o načinu obdelave vaših Osebnih podatkov. Vendar, v primeru, da imate nerešene dvome, imate pravico do pritožbe pristojnim organom za varstvo podatkov.
9. VAŠE IZBIRE GLEDE UPORABE IN RAZKRIVANJA VAŠIH OSEBNIH PODATKOV
Mi se trudimo nuditi izbire v zvezi z Osebnimi podatki, ki nam jih posredujete. Naslednji mehanizmi vam omogočajo nadzor nad svojimi Osebnimi podatki:
Piškotki/podobne tehnologije. Vaše soglasje upravljate s pomočjo (i) naše rešitve za upravljanje soglasja ali (ii) vašega brskalnika, da bi zavrnili vse ali nekatere piškotke/podobne tehnologije ali da bi vas opozorili, ko se le-ti uporabijo. Poglejte si Oddelek 3 zgoraj.
Oglaševanje, marketing in promocije. V primeru, da želite, naj Nespresso uporablja vaše Osebne podatke za promocijo svojih izdelkov ali storitev, to lahko označite v ustreznih kvadratkih za označevanje, ki se nahajajo na obrazcu za registracijo ali v odgovorih na vprašanja, zastavljena s strani naših trgovskih demonstratorjev, CRC ali predstavnikov v butikih. V primeru, da se odločite, da več ne želite prejemati takšnih obvestil, se lahko kadar koli pozneje odjavite iz prejemanja obvestil v zvezi z marketingom tako, da spremljate navodila, navedena v vsakem izmed teh obvestil. Za onemogočanje marketinških obvestil, poslanih s strani katerega koli medija, vključno družbena omrežja tretjih strani, se lahko kadar koli odjavite s prijavo na spletne strani/aplikacije ali družbena omrežja tretjih strani in prilagajanjem svojih uporabniških preferenc v svojem računu tako, da boste odkljukali ustrezna polja ali poklicali naš CRC. Zavedajte se, da boste, celo če si izberete, da ne boste več prejemali marketinških obvestil, še naprej prejemali administrativna obvestila od nas, kot so potrdila naročil in drugih transakcij, obvestila o aktivnosti svojega računa (npr. potrdilo ustvarjanja računa, spremembe gesla itn.) in druga pomembna obvestila, ki se ne nanašajo na marketing.
Personalizacija (izven omrežja in v omrežju): Ko to zahteva zakon, v primeru, da želite, naj Nespresso uporablja vaše Osebne podatke za nudenje personalizirane izkušnje/ciljanega oglaševanja in vsebin, to lahko označite v ustreznih kvadratkih za označevanje, ki se nahajajo na obrazcu za registracijo ali v odgovorih na vprašanja, zastavljena s strani naših trgovskih demonstratorjev, CRC ali predstavnikov v butikih. V primeru, da se odločite, da več ne želite uporabljati tega, se lahko kadar koli odjavite s prijavo na spletni strani/aplikaciji in s pomočjo prilagajanja svojih uporabniških preferenc v svojem računu tako, da boste odkljukali ustrezne kvadratke ali poklicali naš CRC.
Oglaševanje, utemeljeno na interesih. Sklenili smo partnerstva z omrežji za oglaševanje in drugimi Nespresso oglaševanja (»Nespresso storitev oglaševanja«), ki izvajajo oglaševanje v našem imenu in v imenu drugih nepovezanih podjetij na spletu. Nekateri izmed teh oglasov so prilagojeni vašim interesom na podlagi informacij, zbranih na Nespresso straneh ali na nepovezanih spletnih straneh tekom časa. Lahko obiščete www.aboutads.info/choices, da bi zvedeli več o takšnih vrstah oglaševanja ter o tem, kako se lahko odjavite iz oglaševanja na podlagi interesov s strani podjetij, ki sodelujejo v programu samoregulacije Alianse za digitalno oglaševanje (»DAA«). Razen tega se lahko odjavite iz te vrste oglaševanja in v mobilnih aplikacijah podjetij, ki sodelujejo v AppChoices aplikaciji DAA tako, da boste prenesli aplikacijo iz iOS ali Android trgovine aplikacij. Vi prav tako lahko ustavite zbiranje podatkov o točni lokaciji z mobilne naprave tako, da dostopite do nastavitev storitve lokacije.
10. SPREMEMBE NAŠEGA OBVESTILA
V primeru, da spremenimo način, na katerega obravnavamo vaše Osebne podatke, bomo posodobili to Obvestilo. Pridržujemo si pravico do spremembe naših praks in tega Obvestila v katerem koli trenutku in vas zato prosimo, da pogosto preverjate, ali obstajajo nove posodobitve ali spremembe našega Obvestila.
11. NADZORNIKI PODATKOV IN STIK
Za zastavljanje vprašanj ali komentarje o tem Obvestilu in naši praksi v zvezi zaupnostjo ali za vlaganje pritožbe o naši usklajenosti z veljavnimi zakoni o zasebnosti vas prosimo, da se obrnete na nas na: slo.dataprivacy@sf1coffee.com ali nam pišete na naslov: SF1 Coffee d.o.o.,1000 Ljubljana, Ukmarjeva ulica 4
Mi bomo sprejeli in raziskali vsako pritožbo o načinu, na katerega upravljamo Osebne podatke (vključno s pritožbo, da smo kršili vaše pravice, predvidene z veljavnimi zakoni o zasebnosti).
Kontrolorji podatkov:
Nestlé Nespresso SA
Avenue de Rhodanie 40, 1007 Lausanne,
Švica
Odgovorni za
Vse aktivnosti
Kontrolorji podatkov
Nestlé Treasury International S.A. 7,
Rue Nicolas Bové L - 1253 Luxembourg
Odgovorni za
Operacije plačilnih kartic v zvezi s spletno stranjo.
Opomba: v določenih omejenih primerih je druga Nestlé ali Nespresso enota lahko zadolžena za obdelavo podatkov z vaše plačilne kartice.
Kontrolorji podatkov
SF1 Coffee d.o.o., Ukmarjeva ulica. 4 1000 Ljubljana
Odgovorni za
Vse aktivnosti
Podatki o ponudniku
Ime pravne osebe: SF1 COFFEE trgovina d.o.o.
Sedež: Ukmarjeva ulica 4, 1000 Ljubljana
Registracija: Okrožno sodišče Ljubljana, sklep Srg 2018/23587 z dne 14.06.2018.
ID za DDV: SI 40870219
Matična številka: 8223769000
Poslovna banka: NLB d.d., številka računa: SI56 0208 3026 2751 638
E-mail: info@sf1coffee.com
Podjetje SF1 COFFEE trgovina d.o.o. je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost, skladno z ZDDV-1.
Pogoji uporabe
Pogoji uporabe spletne strani Nespresso Slovenija
Hvala vam za obisk naše spletne strani. Prosimo, da pazljivo preberete Pogoje, vsebovane v tem dokumentu, ker namreč vsaka uporaba te spletne strani predstavlja sprejem Pogojev, navedenih v tem besedilu.
V okviru te spletne strani se izrazi »mi«, »nas«, »naši« in »Nespresso« nanašajo na:
V primeru uporabe besed »mi«, »nas«, »naši« in »Nespresso«, nastopa gospodarska družba SF1 Coffee d.o.o., ki kot imetnik franšize Nespresso za področje Slovenije, sicer pri poslovanju nastopa v lastnem imenu in za svoj račun, vendar uporablja ime blagovne znamke »Nespresso«,
»Vi« se nanaša na katero koli osebo, ki dostopa v in/ali uporablja to spletno stran.
1. Obvestilo o zasebnosti na spletni strani
Vsi osebni podatki ali gradivo, posredovani tej Spletni strani, so obravnavani pod pogoji, navedenimi v Obvestilu o zasebnosti, ki se nahaja na tej Spletni strani.
2. Pravice intelektualne lastnine
Vse avtorske pravice, logotipi in druge pravice
intelektualne lastnine v vseh besedilih, slikah in drugih gradivih na tej Spletni strani so last
Nespressa ali se uporabljajo z dovoljenjem dejanskega lastnika.
Uporabnik te strani glede na obseg ali vrsto uporabe spletne strani, ne pridobi nobene pravice intelektualne lastnine v zvezi z vsebinami, obliko ali drugimi elementi Spletne strani. Vsi elementi spletne strani so zavarovani z avtorskimi in/ali drugimi pravicami intelektualne lastnine, ne glede na dejstvo ali so take pravice posebej razvidne iz ustreznih javnih registrov (npr. patent, model, znamka) ali ne.
Vsebina naše Spletni strani in zlasti besedila, blagovne znamke, logotipi, diagrami, fotografije, video posnetki, zvoki, glasba, montaža, oblikovanje, znanje, tehnologija, izdelki ter proizvodni in organizacijski procesi, so last Nespresso in se uporabljajo z dovoljenjem lastnikov in so zato ustrezno zaščiteni z avtorskimi pravicami, blagovnimi znamkami, patenti in vsemi drugimi veljavnimi pravnimi sredstvi za zaščito intelektualne in industrijske lastnine Razen če je v teh Pogojih drugače določeno, ničesar v vsebini naše spletne strani ni mogoče razlagati kot podelitev licence ali pravice do uporabe vsebine na naši Spletni strani.
Nespresso je zaščitni znak Société des Produits Nestlé S.A. Vse pravice pridržane.
Zaščitni znaki, logotipi, liki in storitvene znamke (skupaj »Zaščitni znaki«), prikazani na tej Spletni strani, pripadajo Société des Produits Nestlé S.A, delu Nestlé Skupine.
Uporaba/zloraba Zaščitnih znakov, prikazanih na tej Spletni strani, ali katere koli druge vsebine na tej Spletni strani, je dovoljena edino tako, kot je to predvideno s temi Pogoji. Nespresso bo za varovanje pravic intelektualne lastnine uporabil vsa zakonita sredstva.
3. Uporaba spletne strani
Na to spletno stran lahko prosto vstopate, jo pregledujete, lahko jo kopirate, posamezne dele ali celoto lahko natisnete, naložite na drug medij ali jo za namen distribucije drugim posameznikom pošiljate naprej. To lahko storite pod pogojem, da ne kršite avtorskih pravic in drugih vrst lastništva ter tako, da take reprodukcije, kopije ali natisnjene vsebine, vsebujejo nedvoumen in jasen zaščitni znak osnovnega dokumenta. Kakršna koli reprodukcija katerega koli dela te spletne strani se ne more prodajati ali distribuirati v komercialne namene in se ne more spreminjati ali vključevati v katero koli drugo delo, publikacijo ali spletno stran.
Kakršna koli druga uporaba, vključno z reproduciranjem, spreminjanjem, distribucijo, prenosom ali
prenašanjem Spletne strani v celoti ali delno in na kakršenkoli način, je strogo prepovedana, razen
v primeru predhodnega pisnega dovoljenja Nespressa.
Nespresso
ne jamči, da uporaba katere koli vsebine spletne strani, ne bo kršila pravic tretjih oseb.
4. Informacije, ki se ne štejejo za zaupne
Vsi osebni identifikacijski podatki in podatki, ki jih uporabniki na spletnem mestu vnesejo preko
interneta, so zaščiteni in obdelani v skladu z Nespressovi pravili o varovanju
zasebnosti (povezava). Nespresso vam priporoča, da skrbno preberete pravila o
varovanju zasebnosti, preden navedete svoje osebne identifikacijske podatke in informacije.
Vse
druge informacije ali vsebina, vključno z vsemi podatki, vprašanji, pripombami, predlogi, idejami,
grafi itd, ki so Nespressu sporočenih prek interneta, elektronske pošte ali kako
drugače, niso in ne bodo obravnavane zaupno in kot izključna pravica oseb, ki jih sporočajo. Vse,
kar ste dali na spletno stran Nespresso ali pošljete, postane last
Nespresso in se lahko prosto uporablja za kakršenkoli namen, vključno, vendar ne
omejeno na razmnoževanje, distribucijo, prenašanje, pošiljanje in objavo na internetu.
Nespresso ima predvsem pravico, da prosto uporablja ideje, koncepte, znanje in
izkušnje ali tehnike, ki so vsebovane v vsakem sporočilu, ki je bilo poslano na spletno mesto. Te
informacije in gradiva se lahko uporabljajo za kateri koli namen, vključno, vendar ne omejeno na,
razvoj, proizvodnjo, oglaševanje in trženje izdelkov. Za takšno uporabo osebi, ki je posredovala te
informacije, ne pripada nikakršno nadomestilo ali odškodnina.
S pošiljanjem informacij prav tako zagotavljate, da je posredovano gradivo/vsebina vaša last, da ne vsebuje klevet in da uporaba s strani Nespressa ne bo predstavljala kršitve pravice tretje strani ali na drugi način kršila katerega koli veljavnega predpisa ali pravice tretjih z naše strani. Nespresso nima dolžnosti uporabe prejetih informacij.
5. Izključitev odgovornosti
Vse informacije in vsebina so objavljene na naši Spletni strani, tako kot so na voljo, brez
eksplicitnega ali implicitnega jamstva katere koli vrste. Nespresso ne jamči za
prodajnost kakšnega izdelka ali primernost oziroma uporabnost za kakršen koli
namen.
Nespresso ne odgovarja da se bodo posamezne vsebine spletne strani
ujemale s pričakovanji uporabnikov, da bo stran vedno ali pravočasno na razpolago, da bo varna za
uporabnika in podatki v njej resnični in pravilni.
Nasveti ali informacije, ustni ali pisni, ki
jih posreduje Nespresso ali se uporabnik seznani z njimi z uporabo storitev, ki so
na voljo na Spletni strani, ne dajejo nobenih jamstev, v kolikor to ni izrecno določeno v teh
Pogojih.
6. Omejitev odgovornosti
Na spletno stran vstopate, jo uporabljate, si jo ogledujete in jo uporabljate na lastno odgovornost
in tveganje.
Uporabnik je seznanjen in se strinja, da, Nespresso in nobena od
povezanih družb ali katera koli druga oseba, ki je vključena v oblikovanje, proizvodnjo in delovanje
spletne strani, ni odgovoren za kakršno koli neposredno, posredno ali drugo škodo, škodo na ugledu,
ali za stroške, izgube, zmanjšanje prometa ali dobička ali kateri koli ali nastanek kakršne koli
odškodninske odgovornosti (tudi če je Nespresso o možnostih nastanka škode vedel
ali bi moral vedeti), ki bi uporabnikom nastala zaradi dostopa do ali uporabe Spletne strani ali
njene vsebine ali zaradi nezmožnost uporabe Spletne strani ali njene vsebine.
Uporabnik kopira
ali prenaša vsebino in podatke ter informacije s teh strani na svoj riziko. Nespresso
ne prevzema nobene odgovornosti za kakršno koli škodo, ali okužbo z računalniškimi virusi,
vdorom v uporabnikov računalnik ali druge škode na pravicah ali premoženju, zaradi vstopa v spletno
stran, njeno nepooblaščeno uporabo ali nepooblaščenim prenosom vsebine oziroma podatkov.
Nespresso si pridržuje pravico, da prekine v celoti ali katero koli funkcijo
Spletne strani. Nespresso ne sprejema odgovornosti za kakršnokoli prekinitev ali
ukinitev nekaterih ali vseh funkcij na svoji Spletni stran, ki jih povzročijo dejanja ali opustitve
Nespressa ali tretjih oseb.
Spreminjanje informacij
Spletna stran lahko vsebuje netočnosti ali napake. Nespresso si pridržuje pravico, da vsebino kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremeni, popravi in / ali izboljša, vendar to ni njena obveznost.
7. Razpoložljivost izdelkov / storitev
Spletna stran lahko vsebuje informacije o Nespressovih izdelkih in storitvah po vsem svetu, vendar to ne pomeni, da so dejansko na voljo na vseh trgih. To pomeni, da lahko posamezni izdelek ali storitev na slovenskem trgu ni na voljo.
8. Povezave na druge spletne strani
Ko ste vstopili na Nespresso Spletne strani vas lahko le-te povežejo tudi z drugimi stranmi, s katerimi upravljajo tretje osebe. Nespresso ne sprejema nobene odgovornosti za vsebino, resničnost, uporabnost ali verodostojnost vsebine in podatkov spletnih strani tretjih oseb. Povezave so omogočene z dobrim namenom in Nespresso ne more biti odgovoren za kakršne koli morebitne naknadne spremembe drugih spletnih strani tretjih oseb, do katerih smo vzpostavili povezavo. Vključevanje na katero koli povezavo do drugih spletnih straneh ne pomeni priporočila s strani Nespressa. Priporočamo, da preučite in pazljivo preberete izjave o pravicah na vseh drugih spletnih straneh, ki jih obiščete.
9. Izključitev odgovornosti
Nespresso si pridržuje pravico onemogočiti dostop do svoje Spletne strani zaradi tehničnih ali drugih težav. Nespresso ni odgovoren za povrnitev morebitne škode in stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja ali nedelovanja Spletne strani. Nespresso ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnost vsebin, objavljenih na Spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.
Nespresso ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi zaradi uporabe Spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito svoje opreme pred uporabo Spletne strani.
10. Prepovedana dejavnost
Prepovedana so kakršna koli dejanja, ki jih Nespresso skladno s svojo diskrecijsko pravico lahko šteje za neustrezna in/ali taka, da bi se lahko štela za nezakonita dejanja, ali kar je prepovedano s katerimi koli predpisi, ki se uporabljajo za to spletno stran, vključno, vendar ne omejujoč se na:
- Vsako dejanje, ki bi pomenilo kršitev zasebnosti (vključno s kopiranjem ali snemanjem osebnih podatkov brez soglasja posamezne osebe) ali katerih koli drugih zakonitih pravic osebe;
- Uporabo te spletne strani za obrekovanje ali klevetanje Nespressa, njegovih zaposlencev ali drugih oseb ali delovanje na način, ki ogroža dobro ime Nespressa;
- Nalaganje datotek, ki vsebujejo viruse, kar lahko ogrozi premoženje Nespressa ali premoženja drugih oseb in
- Objavljanje ali posredovanje katere koli nepooblaščene vsebine na to spletno stran, vključno, vendar ne omejujoč se na vsebino, ki po našem mnenju lahko povzroči nevšečnosti, škodo ali težave v sistemu ali varnostnem omrežju Nespressa ali tretje osebe, ter objava klevetniškega, rasističnega, nespodobnega in pornografskega gradiva, ali vsebine, ki vsebujejo sovražni govor, grožnje ali vzpodbuja k kateremukoli nezakonitemu dejanju.
Pristojnost in merodajno pravo
ZA SPLETNE STRANI, SPECIFIČNE ZA POSAMEZNO DRŽAVO
Nespresso izdelki, vsebine, besedila, ponudbe in informacije, ki se nahajajo na tej Spletni strani, so namenjeni le slovenskim uporabnikom in/ali kupcem. Nespresso ne trdi, da so izdelki in vsebina te spletne strani ustrezni ali dostopni na drugih mestih izven Slovenije. Prosimo, da se obrnete na našega lokalnega distributerja za več informacij o dostopnosti izdelkov v vaši državi. Izdelki, ki se pojavljajo na tej Spletni strani, so le vizualni prikazi in kot takšni ne predstavljajo njihove prave velikosti, barve, embalaže itn.
Z vstopom na to Spletno stran potrjujete, da se strinjate, da bodo vsi spori, ki izhajajo iz uporabe te spletne strani, obravnavani in reševani po predpisih Slovenije. V primeru postopkov pred sodiščem bo pristojno sodišče v Sloveniji.
Posodabljanje pravnega obvestila
Pridržujemo si pravico do spremembe in popravkov tega obvestila. Občasno obiščite to stran, da bi pregledali te in nove dodatne informacije.
Politika piškotkov
Kaj so piškotki
Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih spletne strani, ki jih obiščete, pustijo na vašem računalniku. Piškotki se predvsem uporabljajo, da bi spletne strani delovale ali lahko delovale na učinkovitejši način ter za zagotavljanje informacij lastnikom spletne strani.
Kako in zakaj uporabljamo piškotke
Mi uporabljamo piškotke z namenom izboljšanja uporabe in funkcionalnosti naše spletne strani in za boljše razumevanje, kako obiskovalci uporabljajo naše spletne strani in orodja in storitve, ponudene na le-tej. Piškotki nam pomagajo, da prilagodimo Nespresso spletne strani vašim osebnim potrebam, da izboljšamo enostavnost njihove uporabe s strani uporabnikov, da prejmemo povratne informacije o zadovoljstvu kupcev in da komuniciramo z vami na drugih delih spleta. Informacije, ki jih nudijo piškotki na spletni strani, lahko uporabljajo tudi tretje strani, zaradi funkcionalnih razlogov ali za oglaševanje.
Katere vrste piškotkov uporabljamo?
Na Nespresso spletnih straneh lahko uporabljamo naslednje vrste piškotkov:
- Nujni piškotki
Ti piškotki so nujni za zagotavljanje osnovne funkcionalnosti spletne strani in morajo biti sprejeti, da bi spletna stran delovala. Njihova uporaba lahko zajema potrditev pristnosti, varnost ali lokalizacijo.
Primer: Piškotke uporabljamo, da bi shranili informacije o jeziku, ki ga želite uporabljati na spletni strani in da bi si to zapomnili ob vaši naslednji prijavi. Prav tako, ko se identificirate in je vaša pristnost potrjena, uporabljamo začasni piškotek, da bi vas prepoznali med vašo sejo in preprečili, da vas kdo drug poskuša posnemati, celo če niste končali svoje seje na ustrezen način.
- ID seje: Nespresso spletne strani uporabljajo specifične piškotke, ki so bistveni za njihovo pravilno delovanje. Ena vrsta je piškotek, ki se uporablja za ustvarjanje ID seje za uporabnika tako, da sam sistem lahko prepozna uporabnika kot enotnega in posameznega uporabnika, ki se razlikuje v primerjavi s katerim koli drugim, ki je na spletni strani. Teh informacij ne hranimo izven Nespresso sistema, hranijo se le začasno, medtem ko uporabnik dostopa do strani računa ali drugih strani, ki zahtevajo enoten in varen dostop. Brez tega piškotka takšen dostop ne bi mogel ostati varen, zato je le-ta bistvenega pomena.
- Funkcionalni piškotki
Ti piškotki nam pomagajo izboljšati ali optimizirati izkušnjo, ki jo nudimo. Oni nam omogočajo merjenje uporabe strani in izboljšanje zmogljivosti.
Primer:
Mi uporabljamo Adobe Analytics, da bi izmerili, od kod ljudje prihajajo na našo spletno stran in njihovo vedenje na naši spletni strani. Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako obiskovalci izvajajo interakcijo z našo spletno stranjo, nudijo informacije o obiskovanih delih strani, prebitem času in vseh težavah, s katerimi se uporabnik srečuje. Mi uporabljamo te informacije, da bi izboljšali izkušnjo in zmogljivosti naših spletnih strani.
Za več informacij kliknite na povezavo
- Jezik: Uporablja se za prilagajanje privzetega jezika spletne strani. Onemogočanje le-tega lahko povzroči nevšečnosti za uporabnike, ker se bo od njih zahtevalo, naj ponovno določijo izbrani jezik.
- Država: Uporablja se za predlaganje najrelevantnejše izkušnje na podlagi države, v kateri uporabnik živi in želi, da se opravi dobava v primeru nakupa Nespresso izdelkov.
- Promocija: Uporablja se za prepoznavanje Članov Nespresso kluba, ki imajo pravico do promocij in prikaza informacij o ustreznih ponudbah.
- Prijava: Uporablja se za nudenje opcije Članom Kluba, da si računalnik zapomni njihove podatke, da bi se izognili ponovnemu vnosu svojega uporabniškega ID-ja in gesla vsakič, ko dostopajo do Nespresso klub dela.
- Google Analytics: Google Analytics spremljanje uporablja piškotke, da bi zagotovilo vpogled v to, kaj uporabniki počnejo, ko obiščejo našo spletno stran. Piškotki ne identificirajo ljudi, temveč se sami definirajo na podlagi kombinacije računalnika, uporabniškega računa in brskalnika. Google Analytics piškotki ne zbirajo osebnih podatkov o obiskovalcih naše spletne strani.
- Adobe Omiture: Uporablja se za nudenje anonimnih/zbirnih podatkov o gibanju uporabnika in njegovem početju na Nespresso spletnih straneh.
- Via Michelin: Uporablja se za nudenje storitev, prilagojenih uporabnikom na podlagi njihovega geografskega konteksta, kot je lokator Nespresso trgovin.
- iPROM: Sistem namesti identifikator brskalnika v prvoosebni piškotek, njegovo vrednost dodatno shrani v local storage. Identifikator se uporabi za povezavo obiskovalca spletnega mesta z oglaševalčevo DMP platformo. Oglaševalec lahko s pomočjo omenjene povezave uporabniku prikazuje prilagojene oglase na spletnih medijih. Sistem namesti identifikator samo ob predhodno izrecno pridobljeni privolitvi na spletni strani oglaševalca. Uporabnikov identifikator je anonimiziran in ne vsebuje osebnih podatkov.
- iPROM: Sistem namesti identifikator brskalnika v prvoosebni piškotek za čas trajanja seje, njegovo vrednost dodatno shrani v t. i. »session storage«. Identifikator se uporabi za povezavo seje obiskovalca spletnega mesta z oglaševalčevo DMP platformo. Oglaševalec lahko s pomočjo omenjene povezave uporabniku prikazuje prilagojene oglase in meri dosežene cilje v času seje. Sistem namesti identifikator samo ob predhodno izrecno pridobljeni privolitvi na spletni strani oglaševalca. Uporabnikov identifikator je anonimiziran in ne vsebuje osebnih podatkov.
- Piškotki za oglaševanje
Te piškotke uporabljajo podjetja za oglaševanje, s katerimi sodelujemo, z namenom prikazovanja oglasov, ki so ustrezni za vaše interese, ko brskate po spletu. Zahvaljujoč tem piškotkom so ti oglasi ciljani, ustrezni za vas in vaše interese in omejeni glede števila prikazov. Oni nam prav tako omogočajo merjenje učinkovitosti kampanj za oglaševanje na omrežju.
Te informacije lahko delimo z drugimi stranmi, vključujoč naše agencije.
Primer:
Mi uporabljamo Google DoubleClick, da bi razumeli, kako ljudje uporabljajo naše kampanje za digitalno oglaševanje, ki se izvajajo na Google omrežju za oglaševanje.
Za več informacij kliknite na povezavo.
- Google Doubleclick: Ti piškotki se uporabljajo, da bi razumeli, kako ljudje uporabljajo naše kampanje za digitalno oglaševanje. Oni nam pomagajo razumeti in oceniti število klikov na naše oglase, da lahko izboljšamo storitev, ki vam jo nudimo.
- Nespresso spletne strani prav tako uporabljajo druge tehnologije spremljanja, vključno z IP-naslovi, datotekami dnevnika in web beacone, ki nam prav tako pomagajo prilagoditi Nespresso spletne strani vašim osebnim potrebam.
- iPROM: iPROMov piškotek deluje na način, da sistem namesti piškotek, na podlagi katerega se po zapustitvi spletne strani na drugih spletnih medijih prikazuje prilagojene oglase. Sistem namesti piškotek uporabniškemu profilu (brskalniku) ob predhodno izrecno pridobljeni privolitvi na spletni strani. Uporabnikov profil je anonimiziran in ne vsebuje osebnih podatkov.
- IP naslovi:
IP naslov je število, ki ga računalniki v omrežju uporabljajo za identifikacijo vašega računalnika vsakič, ko ste na spletu. Mi lahko shranimo IP-naslove zaradi naslednjih razlogov:
(i) reševanje tehničnih težav, (ii) vzdrževanje varnosti spletne strani, (iii) boljše razumevanje uporabe naših spletnih strani, (iv) boljše prilagajanje vsebine v skladu z vašimi potrebami, odvisno od države, v kateri se nahajate.
- Datoteke dnevnika:
Mi (ali tretja oseba v našem imenu) lahko zbiramo informacije v obliki datotek dnevnika, ki beležijo aktivnosti na spletni strani in zbirajo statistične podatke o navadah uporabnika med pregledom. Ti vnosi se ustvarjajo anonimno in nam pomagajo (med drugim) zbrati informacije o (i) tipu brskalnika uporabnika in operativnem sistemu, (ii) seji uporabnika (kot je URL, s katerega je prispel, datum in čas obiska naše spletne strani, katere strani so pregledane v okviru naše spletne strani in kako dolgo) in (iii) druge podobne podatke o navigaciji ali uporabi omrežja.
- Web beaconi:
Lahko se zgodi, da uporabljamo web beacone (ali »clear GIFe«) na Nespresso spletnih straneh. Web beaconi so majhni nizi kode, ki dobavljajo grafični prikaz na spletni strani ali v sporočilu elektronske pošte za potrebe prenosa podatkov nazaj k nam. Informacije, zbrane preko web beacona, lahko zajemajo informacije o tem, kako se uporabnik odziva na kampanjo elektronske pošte (npr. kdaj je sporočilo elektronske pošte odprto, na katere povezave v sporočilu elektronske pošte je uporabnik kliknil itn.). Mi uporabljamo informacije iz web beacona za različne namene, vključno s poročanjem o prometu na spletni strani, številu enotnih obiskovalcev, oglaševanju, reviziji in poročanju o sporočilih elektronske pošte ter o personalizaciji.
Upravljajte svoje piškotke/preference
Nespresso sodeluje s podjetjem TRUSTe z namenom omogočanja uporabnikom, da lahko določijo lastne preference v zvezi s piškotki. TRUSTe je vodilno svetovno podjetje za upravljanje varstva podatkov, ki omogoča drugim podjetjem varno zbiranje in uporabo podatkov o strankah na ustrezen in transparenten način.
Uporabniki lahko kadar koli dostopijo in spremenijo svoje preference v zvezi s piškotki s klikom na povezavo »Cookie Preferences« na naši spletni strani. Naloži se orodje za upravljanje piškotkov, ki ga upravlja TRUSTe in ki nudi informacije o vrstah piškotkov, ki se uporabljajo na naši spletni strani in omogoča uporabniku odjavo iz uporabe piškotkov za oglaševanje in funkcionalnih piškotkov, z namenom zagotavljanja usklajenosti z mednarodnimi zakoni in predpisi.
Potem, ko uporabnik izbere tipe piškotkov, iz katerih se želi odjaviti, in vnese svoje preference, TRUSTe orodje za upravljanje piškotkov bo pingalo vse odjave, ki so na voljo za piškotke, ki so najdeni na Nespresso spletni strani. Ta seznam piškotkov se četrtletno posodablja z namenom vodenja celotnega seznama piškotkov za oglaševanje in funkcionalnih piškotkov.
Nespresso stran – Posodobitev pravne politike
Pridržujemo si pravico do spremembe in popravkov te politike. Občasno obiščite to spletno stran, da bi pregledali te in nove dodatne informacije.
To obvestilo je zadnjič posodobljeno: oktobra 2018
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe prenesite tukaj.
Postopek naročanja po spletu
Če želite kupovati na spletni strani Nespresso Slovenija, morate
biti registrirani.
Postopek registracije je preprost:
Na vrhu katere koli strani kliknite
»Prijavite se« in nato kliknite »Registrirajte se«.
Odprla se bo nova stran, kjer boste morali
vnesti svoje ime, priimek, e-poštni naslov in geslo. Izberite, ali ste
član Nespresso kluba. Če ste član, vnesite člansko
številko Nespresso klub in poštno številko. Označite polje zraven polja
»Dovoljujem uporabo mojih podatkov in se strinjam z Nespresso obvestilom
o zasebnosti«. Kliknite na "Nadaljujte".
Na novi strani izberite, ali se želite registrirati kot
fizična ali pravna oseba in vnesite informacije o dostavi. Polja označena z * so obvezna. Izberite
načine, s katerimi želite vzpostaviti stik. Kliknite na "Nadaljujte".
V naslednjem koraku
imate možnost registrirati aparat za kavo, če ga že imate. Izberite model, barvo, vnesite serijsko
številko naprave, datum nakupa in način, na katerega ste ga dobili. Kliknite na registracijo.
Če
naprave nimate, kliknite Registriraj.
Uspešno ste se
registrirali.
Nakupovanje
Izberite izdelke, ki jih želite kupiti. Poleg
vsakega elementa je gumb »Dodaj v košarico« - kliknite nanj in izberite količino. Postavka bo dodana
v nakupovalno košarico.
Kadarkoli si lahko s klikom na "Košarica" na vrhu strani ogledate,
koliko artiklov imate v košarici in kakšna je njihova skupna cena. Stroški ne vključujejo stroškov
pošiljanja. Vse cene na spletni strani so izražene z DDV.
Če želite prekiniti nakup izdelka,
kliknite zraven "X" in izdelek bo odstranjen iz košarice.
Ko izberete vse elemente, ki jih želite
kupiti, kliknite »Moja košarica« in preusmerjeni boste na novo stran z vsebino vaše košarice.
Potrdite svoje podatke o dostavi ali vnesite nove, če želite, da se izdelki dostavijo na drug
naslov.
Trenutno na ozemlju Slovenije omogočamo dostavo samo s pomočjo
Milšpeda.
Tukaj si lahko ogledate, koliko so stroški dostave vašega naročila. Cena je z
DDV.
Kliknite na "Nadaljujte".
Na tej strani lahko izberete način plačila. Če ste
registrirani kot fizična oseba, lahko izberete enega od dveh načinov:
- Plačilo po povzetju -
plačate z gotovino dostavljalcu ob dostavi
ali
- Plačilo s kartico če izberete to
možnost, boste preusmerjeni na Nespresso plačilnih kartic varnega
plačilnega prometa WS Pay in sledite navodilom
Če ste registrirani kot pravni subjekt, lahko plačate naročilo preko vašega računa. Po prejemu
naročila boste prejeli plačilna navodila.
Kliknite na "Nadaljujte".
Če imate kakšne pripombe
glede dostave, to lahko vnesete v polje: "Če imate določene opombe v zvezi s tem naročilom, dodajte
komentar".
Sprejmite pogoje tako, da potrdite polje poleg „Strinjam se s Splošnimi pogoji
poslovanja in dovoljujem obdelavo vnesenih podatkov za izpolnjevanje naročila in komunikacijo,
povezano z naročilom Pogoji uporabe in prodaje. “.
Kliknite: »Nakup z obveznostjo
plačila«
Postopek naročila je zdaj končan.
Na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob
registraciji, boste prejeli potrditev naročila s specifikacijo naročenih izdelkov, ceno in stroški
dostave.